REGULAMIN
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO – PAKALOLO.PL
Właścicielem sklepu internetowego – pakalolo.pl jest firma:
LETS BOARD
Ul. Noskowskiego 2/9
61-704 Poznań
NIP 783 145 93 48
Wszystkie informacje zawarte na stronie na temat produktów łącznie z cenami nie stanowią oferty
handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy z
art.71 Kodeksu Cywilnego. Ceny artykułów na stronie – pomimo zachowania wszelkich starań –
mogą czasem się różnić od cen rzeczywistych.

1) Zamówienia
2) Koszty i czas realizacji zamówienia
3) Reklamacje i zwroty
4) Bezpieczeństwo
5) Płatności

1) ZAMÓWIENIA
a) Zamówienia na towar przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną (przez sklep
internetowy).
b) Aby złożyć zamówienie konieczne jest zarejestrowanie użytkownika poprzez wypełnienie
formularza znajdującego się na stronie sklepu, podając wszystkie prawdziwe dane.
c) Prosimy o podanie poprawnego numeru telefonu w razie szybkiego skontaktowania się w
nagłych wypadkach.
d) Aby złożyć zamówienie kupujący musi mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców.
e) Wysyłki są realizowane na terenie naszego kraju oraz w większości krajów europejskich. (
patrz tabela opłat – kontakt ze sklepem );
f) Przed złożeniem zamówienia należy się wcześniej zalogować.
g) Masz prawo zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny. Uwaga!
Towar zostanie przyjęty pod warunkiem, że nie posiada śladów użytkowania (dotyczy to również
firmowego opakowania produktu).
h) Zamówienia, w których dane klienta będą nieprawdziwe lub niekompletne, zostaną
anulowane.

2) KOSZTY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a) Wszystkie nasze przesyłki są wysyłane poprzez firmy kurierskie UPS, DPD oraz Pocztę
Polską. Koszt przesyłki to 20 zł.
b) Koszt przesyłki poza granice kraju jest naliczany według tabelki opłat która jest uzależniona
od kraju adresata oraz wagi paczki.
c) Przesyłki wysyłane przez nas nie są dostarczane w soboty, niedziele i święta.
d) Minimalna wartość zamówienia wynosi 10 zł.
e) Wszystkie ceny zawierają podatek VAT .
f) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania
akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

g) Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail zwrotny z informacją o przyjęciu zamówienia
oraz dalszych informacjach o przesyłce.
h) Zamówienia niepotwierdzone nie będą realizowane.
i) W przypadku towarów o statusie Dostępny ich dostarczenie następuje zazwyczaj w ciągu 2 –
3 dni od zamówienia, najpóźniej w terminie do 14 dni. W przypadku towarów o statusie Na
zamówienie, realizacja zamówienia następuje po uprzednim ustaleniu ze sklepem.

3) REKLAMACJE I ZWROTY
a) W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania, należy w
obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
b) Jeżeli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, istnieje możliwość jego zwrotu
lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Zwracany towar musi być nieużywany,
czysty i kompletny. Dotyczy to również firmowego opakowania.
c) Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem
zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Koszty
przesłania Państwu nowego towaru pokrywa sklep.
d) W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika,
wszelkie koszty pokrywa Klient.
e) Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek.
Pieniądze zwracane są tylko za towar, nie za koszty przesyłek. Obsługa sklepu nie przyjmuje
przesyłek wysyłanych za pobraniem.
f) O chęci zwrotu lub wymiany towaru prosimy nas wcześniej powiadomić:
sklep@letsboard.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W
przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
g) Do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć oryginał paragonu. Towar należy przesyłać
na adres podany poniżej.
LETS BOARD
Ul. Noskowskiego 2/9
61-704 Poznań

4) BEZPIECZEŃSTWO
a) Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych
osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze
danych naszej firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w
celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i
reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o
ochronie danych osobowych.
5) PŁATNOŚCI
a) Klienci dokonujący zakupów w sklepie pakalolo.pl wyrażają zgodę na wystawienie
dokumentu sprzedaży bez podpisu.
b) Standardowo wystawiany jest paragon, który jest dowodem zakupu. Na życzenie klienta
wystawiamy również faktury VAT. Należy to zgłosić przy składaniu zamówienia.
c) Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy paragon jest dołączony do
przesyłki.
d) Klient może wybrać następujące formy płatności:
1) Przy odbiorze – należność pobiera kurier DPD w imieniu sklepu pakalolo.pl
2) Przelewem bankowym na konto Santander Bank:

Lets Board Joanna Rajewska
ul. Noskowskiego 2/9
61-706 Poznań
NIP: 783 145 93 48
Santander Bank Nr konta w PLN: 91 1090 1447 0000 0001 3343 9181
Santander Bank Nr konta w EUR: PL53 1090 1447 0000 0001 3343 9186